28.6.14

Geluk: actie!

Vandaag kreeg ik zoveel negatieve energie binnen, ook al probeerde ik zelf van mijn dingen te genieten, dat ik besloot om weer eens een tipje te gaan trekken van mijn potje. Ik heb iets getrokken waarmee ik eigenlijk al de hele dag mee bezig was, dus het heeft mij niet heel erg geholpen, maar wel een beetje!
Ik ben dus al twee dagen bezig met mijn kamer opruimen, alles weghalen wat ik niet meer nodig heb van de middelbare school.. Dus toen ik dit zag, dacht ik: DUUUH! :D Maar ik heb een grote stapel gemaakt ondertussen van spullen die ik niet meer nodig heb en ik zou ze op internet gaan zetten, maar dat wilde ik dus uitstellen. Dit blaadje begreep ik dus als een soort van teken om niet te gaan zitten wachten totdat de spullen zelf mijn kamer verlaten, maar om nu gelijk aan de slag te gaan met verkopen/weggeven. Ik heb dus een aantal dingen op internet gezet en ik heb gelijk al dingen verkocht! Dat heeft mij ook een stukje beter laten voelen. :) 

ps: zie mijn twee linkerhanden: dat blaadje was een nette cirkel en zo heb ik het uitgeknipt.. geen tijdgebrek ofzo, ik ben echt gewoon zo onhandig. :$ hahaha! toen ik dit blaadje zag, had alleen dat al een glimlach op me gezicht gekregen! haha!

No comments:

Post a Comment